Student = mer tid i solstolen

Idag verkar vi får ännu en solig dag=) Gårdagen spenderades i en solstol ute på vårt trädäck samtidigt som inlämningsuppgiften i revisorsjuridik fick en hel del uppmärksamhet. Tänk vad mycket lättare det går att plugga med gassande sol i ansiktet! Det värmde rätt bra och efter en eftermiddag blev min näsa som vanligt lite smårosa... Mina fräknar börjar dessutom oönskat göra sig synliga, vilket är ett starkt sommartecken... I några veckor har vi en hantverkare här hemma som hjälper oss med det sista av uterumsbygget. Det känns inte särskilt sjust att ligga och sola medan han sliter med sitt, men ibland är världen allt bra rättvis...;)

Om några timmar blir det till att dra på sig bikinin igen. Vi ska inte till skolan på hela veckan, vilket passar mig utmärkt i detta underbara väder=)!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är inte ett dugg avundsjuk... Inte vill jag byta skattedeklarationer och en halvtimmes lunch i solen mot dina 8 timmar i trädgården ;) Passa på o njut!! De e du väl värd! Love you! Puss puss

2008-04-22 @ 10:52:16
Postat av: Emma

Ja för din del innebär studentlivet många timmar i solen, medans det för andra är tvärtom =). Men imon hoppas jag det blir några timmar i solen för min del oxå, börjar komma efter rejält. =) hörs sen puss

2008-04-22 @ 17:03:19
Postat av: Scott

EMLAN! DET ÄR SÅ FINT MED FRÄKNAR!!!!!! BARA SÅ DU VET!! :)

2008-04-22 @ 19:04:06
Postat av: Pillan

Härligt det låter=)!Jag fick med några timmars sol igår,när jag ringde till kunder,gäller at passa på=)!Härligt det måste vara att kunna sola hela veckan!
Vi får hitta på ngt kul en dag vännen??
Love U!
Puss puss puss puss

2008-04-22 @ 20:19:48
Postat av: Antonia

Se till att behåll det där vädret! På fredag landar jag i Gbg och är hemma på lördagen. Kan du beställa sol tills dess är du snäll? :)
Vi ses snart! Pusskram

2008-04-22 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback