Ett annorlunda träningspass

I ett par timmar hade vi "familjekväll" ute i trädgården. Våra takpannor på huset ska bytas ut och därför krävdes det frivillig arbetskraft... Jag måste dock säga att det var ett riktigt slitgöra att bära runt på dessa tunga stenklumpar. Att bara ta en i taget var verkligen inget alternativ för då hade vi ju hållt på ännu... Jag har dessutom en lillebror som ska hävda sig i styrka och då gäller det att hänga på själv och inte visa sina klena sidor...;) 

Ryggen har i alla fall fått sig ett rejält träningspass och efteråt kände jag mig värdig att sträcka ut mig i soffan framför Championsleague-matchen mellan Liverpool och Chelsea. Är det bara jag som undrar vad Riise sysslade med...?! Jag led verkligen med honom, tänk vilken mardröm! Det var i och för sig rätt snyggt, men vilka självmål är inte det...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback