Dagens prestation...

...måste helt klart vara mitt och Emmas spinningpass. I morse satte jag klockan på 06.00 för att vakna till liv samt för att hinna äta en ordentlig frukost. Vid 8.30 steg vi på cyklarna och resan hade börjat. Ni som känner oss vet att spinning inte är något som vi egentligen föredrar. Jag går mycket hellre ut och springer en runda, men för omväxlingens skull så skulle det idag trampas istället=) Jag måste säga att timmen gick fortare än vanligt (men som alltid tittade vi hela tiden på klockan ändå...) och det trots att det inte var någon höjdarmusik. Nu lär det säkert dröja ett tag innan vi hamnar på en spinningcykel igen, det finns en anledning till att man har valt en löpidrott...;)

Personalen på träningsakademin:
- Är ni bara tre stycken i laget eller?

Ja, det kan ju tyckas så eftersom det inte är fler som uppsöker vårt sponsrade gym...


Kommentarer
Postat av: Cornelia

hade jag bott i ängelholm hade jag tränat där faktiskt!

2008-04-18 @ 17:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback