Han har gjort det igen

På onsdag släpper Lars Winnerbäck sin nya skiva och efter att ha lyssnat på låten han sjunger tillsammans med Miss Li så bådar det gott. Vi hade tänkt gå på hans konsert i Helsingborg den 1 december, men eftersom jag har en innebandymatch i Norrland dagen efter så är jag inte hemma, tyvärr. Jag får istället lyssna och njuta på steroen.

Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad  
Jag skulle låta blicken möta andra ögon, i en främmande stad  
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny  
Jag har rätt mycket med mig själv, precis som du
Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu   

Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va
Jag skulle få den tiden över för mig själv, som jag sagt att jag vill ha 
Jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom Europa, om en främling lika tillitsfull som du
Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan, om du lämnade mig nu  

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans  
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams 
Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans
Jag antar det finns nån du skulle ringa, om jag inte fanns 

Jag kanske skulle leta upp nån yngre, som en fjäder i hatten 
Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten 
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu








101060-13

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag håller me dig, den e grym:)! Nu laddar vi järnet inför matchen, de ska bli 3 goa poäng o seriesegern ska vara i våra händer! Love you! Puss puss

2007-09-23 @ 09:20:12
Postat av: Bengan

Eller hur va den sjukt bra?! Va tvungen att messa..riktigt mysig va den! Synd att inte vi har tagit tag o kan ladda hem låtar än bara...får köpa skivan på ons!!!! Ses om ngn timme super laddade!!!! pusss

2007-09-23 @ 12:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback