Rysningar?

Nu har mitt och lillbrorsans förslag på intro blivit klart. Eller rättare sagt är det Philip som har gjort det medan jag enbart har suttit sidan om och sagt ifall det var bra respektive dåligt...;) Den är gjord från grunden, vilket kan kännas lite kul då det blir en låt helt tillägnad för bara oss=) Det ska bli spännande att höra de andra bidragen, huvudsaken är att vi får ett som man blir grymt laddad av! Jag tänkte ta med mitt på kvällens träning så att alla kan få lyssna på det och säga vad de tycker. Vi blev i alla fall nöjda, vi får väl se ifall resterande i laget också blir det...

Nu är det bara fyra dagar kvar...=)

Kommentarer
Postat av: scott

spännande :D

2007-10-03 @ 15:06:53
Postat av: scott

spännande :D

2007-10-03 @ 15:07:06
Postat av: Elina

Den var grymt bra! Jag röstar på den utan att ha hört de andra alternativen:)! Hoppas ni har de bra i skolan! Nu ska jag äta mumsiga mackor a´la gårdagen! Love you! Puss puss

2007-10-03 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback