Hemmamatcher

Det börjar närma sig helg, vilket innebär matcher. På gårdagens träningspass nötte vi försvarsspel och det känns som om min femma mer och mer kommer in i det nya 1-2-2 systemet. Vår match mot Dalen hade filmats och vi tittade på den i bussen i söndags. Jag kan väl inte påstå att vi med vårt defensiva spel spelar någon publikroande bandy, men så länge vi tar våra poäng så struntar jag faktiskt i vilket. På lördag är det Boden som ska besegras och på söndag är det Skellefteå. Något annat mål än sex poäng finns inte. Jag har dessutom haft en bra känsla hela veckan om att vi kommer lyckas med det också! DENNA HELG STÅR VI SOM VINNARE!
 


Lördag  20/10 kl.14.00   IBC - Boden
Söndag 21/10 kl.14.00   IBC - Skellefteå

Kommentarer
Postat av: Elina

Lycka till i helgen gumman! Kommer o hejar på söndag! Love you! Puss puss

2007-10-18 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback