En stund i rampljuset

FEM SNABBA MED EMELIE OHLSSON INFÖR MATCHEN
(
www.ibc-engelholm.se)

Vad har du för tankar inför premiären?                                                                         
Äntligen ska vi få komma igång med lite riktiga matcher! Försäsongen har varit
lång och hela laget känns taggade inför helgens uppgift. Att vi dessutom har
blivit tippade att hamna sist i serien har bara gett oss blodad tand. Jag är
övertygad om att vi kommer knäppa "experterna" på näsan, det har vi gjort förr!

Hur är det med formen?  
Vi har haft en hel del tunga träningsperioder, men de senaste två veckorna har
kroppen varit överraskande pigg. Det känns som om vi har lyckats toppa den
fysiska biten lagom till seriestarten. Spelmässigt har det gått både upp och ner,
men på kvällens träning började vår femma hitta den trygghet som vi tidigare
saknat.
    

Vem ska publiken hålla extra koll på mot Pixbo?    
I vårt lag är kollektivet en av de viktigaste framgångsfaktorerna. Ser vi några
hinder hoppar vi över dem tillsammans och tar oss an nästa utmaning. Att alla
sliter och jobbar för varandra kommer ta oss precis dit vi vill!    

Har du bra koll på Pixbo´s anfallare inför premiären?           
Jag kan väl inte påstå att jag har någon jätte koll på deras spelare, men visst vet
jag vilka som är deras "stjärnor". Personligen vill jag egentligen inte veta alltför
mycket om motståndarlaget då det bara medför en ökad respekt från min sida.
Att de sen är ett spelskickligt lag undgår ingen och de kommer säkert bjuda på
en hel del fina anfallskombinationer.


Hur går det i matchen?
Vi vinner med 4-3                                                         

image63


Kommentarer
Postat av: Tojs

LADDA, på söndag smäller det!! :)

2007-10-04 @ 21:52:39
Postat av: Anonym

E du mediatränad;)?! Grymt bra gumman! Lycka till på sö!!! Love you! Puss puss

2007-10-04 @ 23:08:49
Postat av: Pillan

Bra bild:)och bra svarat;)love u
puss

2007-10-05 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback