Tur att domare finns=)

Imorgon ska Yxa 1 och Yxa 2 (=jag och Emma) lära F12 spelarna hur man gör slag och mosar motståndarna...;) Lite ironi, men de ville ha hjälp på sin träning av ett par damspelare så vi ställde upp. Jag vet om att jag rätt ofta går över gränsen för vad som är okey, men alla är vi bra respektive mindre bra på olika saker. Vissa springer för lite, vissa gnäller för mycket, vissa håller i bollen för mycket etc, men det är såna saker som gör en spelare speciell. Alla kan inte leva på sin tekniska förmåga=)

"Det finns bara en av mig och det är jag. Det finns bara en av dig och det är du. Det finns bara två av oss och det är vi"

Kommentarer
Postat av: A.O

Tur att inte Ebba kan träna imorgon.. så slipper hon blåmärke...:)/A.O

2007-11-01 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback