Röd i huvudet? -Det blir jag aldrig...

Jo, det kan man nog säga att jag blir... Idag var jag verkligen rena tomaten på jobbet. Det kom in fyra stycken killar som skulle handla. Det luktade öl om dem och det märktes särskilt på den ena att han inte var helt nykter. Han skulle köpa snus och jag bad om hans legitimation (han var född -79 så det behövde jag inte oroa mig över...Hehe!) När jag kollade på leget säger han: "Tycker du inte att jag var snygg i mitt långa hår?" Lite tveksamt och påtvingat svarar jag "jo" (han såg gräslig ut, fast han var ingen skönhet idag heller så enligt min mening var det strunt samma om han hade långt eller kort hår... Det kunde jag ju dock inte svara honom...) Han skriker högt och tydligt till sina vänner att: "Tjejen i kassan tycker jag är snygg" Övriga kunder tittar lite underligt på mig och jag känner hur färgen i ansiktet blossar upp allt mer och mer. När jag expedierar resterade kunder säger plötsligt hans kompis: "Ursäkta mig, men jag måste bara säga att jag tycker du är söt" Ehh, tack så mycket säger jag lite genant och känner att detta sa han enbart för att han ville se min maxfärg i huvudet! Det enda jag ville var att dessa märkliga typer skulle försvinna ut och när de väl gjorde det så var det ju inte bara en i kön som kommenaterade vad de hade sagt... Pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha! :) Synd man inte var där! Sov gott! Love you! Puss puss

2007-11-19 @ 22:04:53
Postat av: hmm?

hahahaha

2007-11-20 @ 22:17:16
Postat av: Pillan

hahhahaha du ´´e för kär:)
love u

2007-11-24 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback