En mindre bra start på dagen följdes upp av en kväll med mycket glädje!

Efter lördagens match (som jag för övrigt gärna lägger bakom mig...) var det fest som väntade. Maria följde med mig hem för att duscha och fixa till sig innan vi åkte ner till Jessa på förfest. Shootarna slank lätt ner i våra tomma magar till ljudet av våra vackra sångröster. En snapsvisa för Mys skull övade vi också in (Hela laget sjöng den på festen. Tio minuter senare kommer en repris, dock enbart av Maria...) När klockan var slagen begav vi oss vidare till Roddklubben där 20-årsfesten skulle gå av stapeln. Det bjöds på god mat och dricka, riktigt bra ordnat My, tack=)! Klockan ett skulle festen lämnas och jag, Madde och Krille gick till Bahnhof. Det blev som vanligt lyckat, dock med lite många shootar och groggar...;) Kul hade vi i alla fall och det är ju huvudsaken! Inte helt otippat var jag en av de sista ut därifrån. Vi gick vidare till Lindens där jag mötte upp Elinas gäng (som för övrigt hade varit på 57:an). När de hade fått sin mat var Elinas lägenhet nästa anhalt. En genomgång av vad som hänt och lite allmänt skönt snack fick avsluta en lyckad och rolig kväll!

Minnesvärda händelser:
* Jag och Madde satt och snackade vid borden och mitt vinglas blev tomt. Vi sa att: "Nu hade det inte suttit fel med påfyllning". Madde gick iväg på toa och när hon var tillbaka kom Mys pappa och sa: "Jag hörde det var en vinare beställt här". Jag tittade på Madde och frågade om hon sagt något, men det hade hon inte. Antagligen tyckte någon att vi såg törstiga ut...;)
* Elina hade tydligen lyckats gå ut med två stycken vänsterskor på sig. Om hon var körduglig på söndagen? Inte förrän på kvällen i alla fall...;)
* Varför ska folk alltid ha så seriösa snack med en när man är ute...?! Man ger ju bara skumma svar ändå!
* Under kvällen kände jag av att jag hade lite skoskav. Jag sa det till några stycken, men tänkte inte så mycket mer på det sen. När jag väl tog av mig skorna var hela min häl nerblodad och det såg inte jätte bra ut...
* Vår benböjsdans i baren. Hallå, vi är faktiskt seriösa med våra individuella träningspass oavsett tidpunkt...Haha!
* Att dricka tre stycken kanelshootar(?) på en gång och direkt efter det toppa med en grogg, när klockan var två, känns väl såhär i efterhand lagom klokt...=)

Kommentarer
Postat av: scott

kanelshootar? FYFAN! ni är inte mänskliga, hahahahaha. ses ikväll gumman. pussss

2007-11-26 @ 18:29:58
Postat av: maurre

hahaha det var min vinflaska som jag beställde, men jag hann aldrig få den! LYX ER! love you sweetheart!

2007-11-27 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback