Varför plugga när det finns annat man kan göra...?!

Varför är det alltid så att man hittar på andra saker att göra när man egentlien borde plugga?! Nu har jag till exempel precis gjort en hemmalagad müsli (tro det eller ej, men den blev faktiskt både god och nyttig med åtta olika slags frön och nötter...Hihi!) och det kändes väl inte jätte viktigt att få det gjort innan lördagens tenta...=) Jag ska i alla fall gå igenom alla anteckningar och gamla tentor ännu en gång och sitter allt som det ska lägger jag undan mina böcker för idag. Jag hittar säkert många andra "viktiga" saker som jag måste ta tag i innan helgen...;)

Kommentarer
Postat av: jennie

hoppas tentan går bra. Önskar dig all lycka till, en annan kuggade nog sin tenta igår..:( Men det tog jag ut på spriten...Vilket som vanligt inbringar fetångest idag...haha varför lär man sig aldrig?! Puss

2007-05-24 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback