Span på stan

Lunch på torgets uteservering och därefter en Pago på Thorstens uteservering var härligt i gårdagens fina vårväder! Jag fick dessutom chansen att uppdatera Jennie om allt som hade hänt här på sista tiden. Det märks att du har bott i stora stan ett tag...;) Jag hoppas inte att du har glömt vad vi har för planer till sommaren, jag ser redan fram emot det...=)! Det var i alla fall riktigt kul att du kom hem denna helg och nu är det inte så långt till nästa gång du beger dig söderut till oss. Trevlig resa tillbaka till Göteborg=)!


Kommentarer
Postat av: jennie

Gud vad gullig du är! Har haft tokhärligt hemma. Längtar sååå till sommaren men den är ju snart här:)Då ska vi ha så grymt kul, som alltid. Ska ju bla introducera en ny rutin, spaning och berättelser om ä-holms folket på torget. Men först måste jag leva lite storstadsliv igen..;P Kom och hälsa på om ni vill och hinner. Ha det underbart tills dess. Puss

2007-05-01 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback