Fotboll, middag, dans och bara en allmänt skön helg

Att sammanfatta helgen är inte det lättaste, jag har i alla fall varit helt ledig från jobb vilket känns riktigt skönt!

Lördageftermiddag: Jag hade en hel del att ordna här hemma inför kvällens tjejmiddag. Föst tog jag i alla fall mig tid till att åka till gymmet för att få dagens träningsdos. Jag agerade även som publik på två stycken fotbollsmatcher då jag först var och kollade på lillbrorsan som spelade juniorallsvenska match mot Trelleborg (förlust med 2-0). Direkt därefter begav jag mig ut till Munka för att stötta mitt eget lag i matchen mot Teckomatorp. Det blev en klar seger med 6-1 och suget efter att få spela var riktigt stort! Gott jobb av alla tjejer i laget, ni skötte er bra=)!

Lördagkväll: Då var det som sagt tjejmiddag som gällde och det var riktigt mysigt med mat och lite "skitsnack". Åsikterna om var kvällen skulle fortsätta var skilda och det var väl egentligen bara jag och Emma som visste var vi ville. Det slutade i alla fall med att Jennie och Elina åkte till Peppes. Där blev de dock inte långvariga då det var fler än dem som hade haft den tanken och vi slöts istället upp på Bahnhof=)! Det blev mycket dans och även lite letande efter en viss boy för Jennies del...;) Jag försökte fixa och ni hälsade i alla fall på varandra...=) Haha, du var gó du Jennie=)! Jag hade i alla fall en jätte rolig kväll med mamma som personlig taxi, perfekt=)!

Söndagmorgon: När jag hade sovit fyra timmar och klockan var halv nio så hade jag inte ro att ligga still längre. Jag gick upp och åt frukost innan jag och Jennie tog vår traditionella "dagen efter promenad". Det är ett ypperligt tillfälle att skvallra om alla gårdagens händelser...;)!

Söndageftermiddag: ÄFF mötte Värnamo och det kändes som ett perfekt söndagsnöje att roa sig med. Matchen i sig var väl inte jätte bra, men det blev i alla fall många mål! Kvällen blev det inte så mycket av utan jag somnade innan klockan blev nio, vilket i och för sig kunde behövas då jag hade några timmar att ta igen...!

Kommentarer
Postat av: Elina

Tusen tack gumman för en supertrevlig kväll! Hoppas de inte dröjer alltför länge innan gänget e samlat igen;) Love you sweetie! Puss puss!

2007-05-01 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback