Champions League Final

Idag kände jag att jag kände behövde en alternativ träningsform och därför bestämde jag mig för att simma. Enligt mig är det inte det roligaste att plaska i vattnet utan jag springer mycket hellre, men det är om inget annat skonsamt för knä och fötter. Jag tog med mig Emma som var en riktig hejare på simning=)!

Ikväll är det Champions League final och jag ser fram emot en spännande och jämn match. Jag minns tydligt finalen från 2005, det var även då en kamp mellan Milan och Liverpool. Hela familjen satt på altanen och kollade och jag vet att när Milan hade gjort sitt 3-0 mål funderade vi på att gå och lägga oss då vi alla skulle upp tidigt dagen efter. Vi blev i alla fall sittande och det var jag verkligen glad över! En sådan vändning av engelsmännen och en sådan avslutning på en match har jag nog aldrig varit med om. Liverpool gjorde tre mål under sex minuter (tror jag att det var...) och i straffläggningen drog de längstra strået. Milan borde vara grymt revanschsugna efter den förlusten!


Kommentarer
Postat av: jennie

haha jag ska iaf supa ist för titta på match.. länge sen jag kände ngn alkohol rinna längs strupen men ikväll då jvlar:)

2007-05-23 @ 18:49:10
Postat av: Emma

haha tur man e bra på något jag menar vi kan ju båda konstatera att stavgång inte var min grej medans du till slut hitta tekniken och var grym på de..=)

2007-05-23 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback