Torsdag

En så här lugn vecka var det längesen jag hade. Jag har inte varit i skolan någon dag och särskilt mycket hemarbete har vi inte heller haft, men det är väl det man brukar säga; lugnet före stormen... Igår var det fotbollsträning och för första gången sen vi gick ut på grus så tyckte jag det var riktigt roligt. Det var en hel del som hade pallrat sig dit och det känns bättre och bättre för varje träning vi gör.

Kvällens pass är innebandy och det är sista chansen för oss tio som ska vara med mot Kumla att spela oss samman. Våra 18-års tjejer ska till Umeå på SM-sluspel och VI tappar därmed flera stycken spelare som tidigare har varit ordinarie. Vi som ÄR kvar får istället visa att vi kan klara oss lika BRA själva, dessutom är det en ypperlig möjlighet för de som tidigare inte har fått så mycket speltid att visa att de hör hemma på planen. Överraskat har vi gjort förr och jag är övertygad om att vi kommer att kunna göra det på söndag också! Så länge vi tror på oss själva så blir det inga problem, att kämpa TILLSAMMANS kommer vi långt på!

Stöd på läktaren uppskattas;)! Matchstart 14.00. Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback