Slut

Årets innebandysäsong avslutades med förlustmatchen mot Pixbo och det är nu vi ska ha möjlighet att ladda batterierna till ännu en lång säsong. Det var "generöst" med ledighet i år, vår försäsong börjar inte förrän den 14 april(!). Personligen känner jag att jag skulle behöva vara ifrån alla lite längre än tre veckor. Sen i somras har vi trots allt träffats i genomsnitt fem gånger i veckan och om vi vill undvika motivationsbrist tror jag att det skulle vara klokt med en lite längre individuell träningsperiod, om inte annat så hade vi kunnat dra igång efter årsfesten den 5 maj. Jag har dessutom fotboll som jag hemskt gärna skulle vilja spela under i alla fall början av serien, det ser ju dock inte så ljust ut med det=( Att löpträna och köra styrka kan jag väl tycka är okey, men att även köra ett innebandypass ser jag ingen mening med innan truppen är komplett. Vi kommer dessutom missa tjusningen med att två veckor innan Båstad Outdoor Open gå in i hallen. Aja, jag har en känsla av att sista ordet inte är sagt ännu och oavsett hur det blir så kommer jag rätta mig efter det. Vill vi avancera i serien så är kanske detta enda alternativet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback