Skrattade oss igenom studentfirandet

Igår tog Klippans gymnasie studenten. Jag, Emma, Jessa, My, och Elle tog oss dit för att fira vår egen lilla Scott. Det blev en myckert trevlig kväll med många góa skratt=)! Jag kan inte säga mer än att Marika är i en klass för sig. Haha...det är verkligen kul att du bjuder på dig själv! Kan du inte ta tag i din träning nu så att vi får tillbaka dig igen, du livar upp stämningen...;)! Förresten lovade du ju "Krill" (Jessas egna smeknamn...haha) att du skulle träna på måndag. Han tyckte säkert det var trevligt med ett fyllesnack på fredagskvällen;). I present av oss fick Scott ett par örhänge som jag och Emma hade valt ut. Vi visste inte riktigt om hon skulle gilla dem, men att hon valde att ha de på sig resten av kvällen tog vi som ett gott tecken=)! Jag var körandes (måste säga att jag är rätt sugen på partay nu. Har festat tre gånger på ett halvår varav senast var i påskas...) och var hemma vid halv ett efter att ha släppt av övriga i stan. Jag hoppas att ni fick en trevlig kväll ute, själv gick jag och la mig för att vara pigg till dagens jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback