Onsdag

I förmiddags var det jobb som gällde. Det var hur mycket som helst att göra och tiden bara rann iväg. Jag fick dessutom ett trevligt besök, eller det var en hel del som jag kände som var och handlade idag, men ett var extra kul...;)

Nu är det snart fotbollsmatch, den sista innan sommaruppehållet. Vissa matcher är lättare än andra, och detta är ett Kågeröd som vi i vanliga fall inte ska ha några som helst problem med. På ett sätt hoppas jag ändå att det blir lite jämt för matcher där siffrorna rinner iväg är något av de tråkigaste jag vet. Förra gången blev det seger med 10-0, och vi får väl se vad resultatet stannar på ikväll...

Kommentarer
Postat av: jennie

du måste ju skriva vem som var den trevliga besökaren?! är ju så nyfiken;P Får fråga ut dig på fredag..LÄNGTAR!!
Lycka till ikävll. hörs. Puss

2007-06-20 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback