Koncentrerat på ben med avslutande beep- och coopertest

Dagens fotbollsmatch kunde jag egentligen inte vara med på, då jag skulle jobbat mellan 13-19. Som tur var erbjöd sig en på jobbet att ta mina sista timmar så nu kan jag helt plötsligt spela, så kul=)! Motståndare är Kvidinge och det kan säkert bli en tuff match. Min fysiska status är dock inte riktigt hundra... Förra veckan körde vi koncentrerat ben fyra dagar i rad varav vi avslutade med ett beep-test (nej, ingen fick något bra resultat på det...) Nästa vecka ser likadan ut förutom att vi ska avsluta med ett cooper-test istället. På torsdag kommer kroppen må som den förtjänar...;) Det som i och för sig är skönt är att vi denna gång inte behöver ha någon vidare press på oss när vi springer testerna (även om jag som vanligt mår dåligt av prestationsångest innan de ska göras...) då det är meningen att resultaten inte ska vara särkilt höga pga att vi är nertränade. Ladda, ladda, ladda för ännu en benvecka...=)! 

Tack för din kommentar Pillan, den värmde=)! Det är jätte kul att läsa era kommentarer till mina inlägg, fortsätt gärna så! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

vadå jag tyckte mitt resultat var bra på beep testet...... hihi fattar ej att alla tyckte de var så dåliga... god luck idag =)

2007-06-17 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback