Disiplin var ordet;)

Vilka seriösa träningspass jag och Emma har genomfört. I onsdags körde vi både distans-, back- och spänstträning innan vi avslutade med styrketräning på gymmet samt MAQ- och stabilitetsprogrammet. Jag kan inte säga annat än att det var riktigt bra jobbat! (Egentligen lite krydd att köra allt det på en gång, men vi var inne i ett sånt stimm att det gick av bara farten...) Det blev även en runda på gymmet både igår och idag, vilket känns i kroppen... Nu blir det vila i helgen, max en liten joggingrunda. Vi har nu "bara" tre veckor kvar av vår individuella träning innan vi ska greppa klubban igen. Det kommer säkert ta ett tag att få tillbaka känslan i den, men förhoppningsvis har vi hittat den innan Båstad Outdoor Open...=)

Ikväll är det grillfest med fotbollslaget hemma hos Frida. Även om vi inte var så många som kunde komma så ska det bli trevligt, bra initiativ=)! Imorgon ska vi egentligen ha kusinträff, men jag jobbar kväll så det känns inte så lönt att bege sig till Åstorp för att sen åka hem tidigt pga att man ska upp och jobba på söndagen. Som det ser ut nu så lutar det åt att jag stannar i Ängelholm och tittar in en runda hos Wahlströms. Tojan skulle komma till stora stan så kan vara kul att träffa henne, var ett tag sen sist. (Yes, vi förväntar oss att höra allt om era träffar...hehe!)

Kommentarer
Postat av: Elina

Om du e sugen får du givetvis gärna titta in en runda hos mig osså, du är jättevälkommen! Love you! Puss puss!

2007-06-29 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback