Världens bästa Spanky!

Nu när vi har individuell träning rågfrågade jag och Emma vår förra tränare Spanky om några träningsförslag. Det är så lätt att man blir "blind" på det man gör och bara kör samma saker hela tiden. Han hjälpte oss direkt med olika program och igår träffade vi honom dessutom för försäkra oss om att vi hade förstått allting rätt. Han är verkligen toppen och jag kan inte säga annat än att jag saknar honom! Det fanns "vissa" som inte ansåg att han räckte till som tränare åt oss. Jag är övertygad om att det hade gått lika bra för laget om vi hade fått ha kvar honom säsongen ut. Jag skulle till och med kunna sträcka mig och säga att en bättre tränare har jag nog aldrig haft och jag är tveksam till om jag någonsin kommer få någon så bra som honom. För mig är en tränarens personliga kontakt med spelarna minst lika viktig som det sportsliga. På plan gav han mig det självförtroende som andra tränare bara har "trampat" längre och längre ner. Du är guld värd=)!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Håller helt och hållet med dig om Spanky. Han är helt klart den bästa tränaren jag också har haft! Synd att vi inte fick ha kvar honom. Hoppas att allt är bra med dig förresten och att det går bra för laget! Får komma ner och kolla på någon match när serien börjar och sen drar jag och ida till Malaysia och Australien i slutet av oktober! Hälsa alla! Bamsekram Mathilda

Postat av: Jessa

Håller med också, bra att han hjälper oss!!

2007-07-05 @ 07:35:34
Postat av: nelle

jag tyckte också han var toppen!!!

2007-07-15 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback