Skön söndag

Gårdagen var en trött historia... Kan inte sova värst länge på morgonen och när klockan var halv tio var jag uppe. Det fick jag dock lida för senare på dagen. Tog i alla fall en slappeeftermiddag hos Elina som vi avslutade med en promenad genom stan. Därefter var det middag hos Farmor & Farfar. Riktigt smarrigt med trerätters, snacka om att man var mätt när man åkte hem...! Klockan nio slockande jag och nu känner jag att jag har tagit igen mina förlorade timmar. Ikväll snackas det om att vi ska till Båstad för att kolla läget, får väl se hur det blir=)!

Kommentarer
Postat av: jen

neeej
det blev aldrig båstad!!!!! men imorn ska vi dit, kanske utgång?!:) Hörs imorn. pusss

2007-07-09 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback