Ingen utgång, men tar igen det denna helg istället=)

Lördagen bjöd på en trevlig kväll hemma hos Emma. Spelet upp/ner roade oss rätt länge innan alla hade fattat poängen...;) När de andra skulle vidare ut var jag sugen på att följa med in ett tag, men tröttheten knackade på och jag begav mig hemåt istället. Nu i efterhand ångrar jag nästan att jag inte gick in på Bahnhof ett litet tag, tydligen hade det varit jätte mycket folk där. Å andra sidan är jag istället extra sugen till kommande helg. På fredag ska fotbollslaget hjälpa till inne på ekebofestivalen med att plocka flaskor. För det kommer jag bland annat att få två stycken fribiljetter och ett tag var vi alla sugna på att åka dit på lördag för att roa oss. Nu har jag istället bestämt att det för min del blir Ängelholm och Bahnhof. Biljetterna hade jag tänkt sälja och det lär nog inte bli så svårt att få sålt dem då de till ordinariepris kostar 290 kr/st, rena rånet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback