Bengans födelsedagsfirande

Kvällen inleddes med champagneskålande hemma hos Bengan. Glömsk som jag är hade jag lämnat kvar Bengans present i bilen och jag fick snällt be min morbror att köra ner med den igen. Tack så mycket=)! Att leka på fester börjar bli något av vår specialitet. Skratta gjorde vi i alla fall konstans vilket var en av anledningarna till att den ena leken inte gick att göra så länge (skrattade man var man ute...) När klockan var slagen begav vi oss vidare till Bahnhof. Det dansades i stort sett hela kvällen och jag hade riktigt roligt! På vägen hem råkade jag dock tappa min "förlovningsring" som jag fått av mina två favoriter...;) Jag letade lite, men insåg ganska snabbt att den var omöjlig att hitta i mörkret. Tur att det inte var någon dyrgrip...Hehe!

                 

Trots att det inte blev någon efterfest (även fast Bengan blev mutad med en hamburgare...Hehe!) var man inte i säng förrän vid fem. Efter att ha insett att min mobil hade skickat iväg "egna" SMS (jag förlåter er, men ni har i alla fall lärt er en läxa...) blev det till att försöka reda ut allt. Jag hoppas att det är okey från alla håll nu, och jag ska i fortsättningen hålla hårt i mobilen...;)

Tack Bengan för en super rolig fest=)!

Kommentarer
Postat av: jen

that was some cute pictures..haha

2007-07-09 @ 20:54:39
Postat av: jen

just one more comment;P kolla in mina fingrar..nu fattar jag äntligen varför alla säger att jag har pianofingrar..de är sjukt långa..haha

2007-07-09 @ 20:56:17
Postat av: Pillan

Så kul vi hade:)!!!Love u!Puss fina bilder

2007-07-10 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback