Tsunami

Det är ytterst få filmer som berör mig till tårar, men denna gång gick det inte att styra utan de bara rann. Tidigare i veckan spelade jag in dokumentären/filmen Tsunami och jag satt som klistrad i de fyra timmar som den varade. Det var som om katastrogen inträffade igår och alla känslor man gick igenom under de dagarna för drygt två år sedan blossade upp på nytt. Jag visste ingen som befann sig i olycksområdet men filmen fångade upp alla stadier av känslor som de drabbade måste ha gått igenom. Ovissheten är oftast mycket värre än sanningen och det är fortfarande många som inte har funnit sina vänner och familjemedlemmar. Det enda jag kan säga är: Se filmen!

Kommentarer
Postat av: nelle

hahahaha nej, inget jävla fönster öppet :D hahaha! :P jag ska inte träna idag. helt sjukt förkylning!! :( hoppas jag är bättre tills imorgon! pusss

2007-01-17 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback