Myskväll

I år hade jag en riktigt soft nyårsafton, hur skönt som helst! Elina, Bengan och jag lagade trerätters middag som blev helt underbar=)! Vi var nästan själva lite förvånade över hur bra vi lyckades...=) Innan tolvslaget hälsade vi på Oskar och Pillan och shakade loss på dansgolvet...;) Efter midnatt och fram till halv fem agerade jag taxi, allt ifrån Förslöv och Munka till mindre sträckor i stan... Men var rätt trevligt ändå, dessutom är det skönt att vara pigg och alert idag så att jag kan koncentrera mig på min tenta...! Gott nytt år får jag väl säga till alla som jag inte träffade på i natt, hoppas på att 2007 blir ett lika händelserikt år som 2006 har varit!


Kommentarer
Postat av: nelle

Jag hade en jättemysig kväll. Också 3 rätters som jag och pojken fixade. Sen kom en kompis till mig och hennes kille, satt och snackade, spelade lite spel osv. Sen gick vi ut vid 12slaget. Det var faktiskt riktigt mys med en vanlig lugn hemmakväll än värsta syppet :P hihi. hoppas din nyårsafton var toppen. ses imorgon. träääääning! :) poss (L)

2007-01-01 @ 15:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback