Vänner

Jag kan berätta hemligheter för dig som jag vet att du kan bevara, jag kan säga precis vad jag vill för jag vet att du förstår vad jag menar, jag kan fråga dig saker för du ger mig alltid rätt svar, jag kan be dig om tjänster och du hjälper mig utan att undra, jag kan ringa dig när jag vill för du finns alltid där för mig.

Vad skulle jag ha gjort utan mina underbara vänner, ni är bäst!

Elina: Vi lärde känna varandra på gymnasiet och har sedan dess varit riktigt tighta. Timmeslånga samtal om allt mellan himmel och jord, det finns nog ingen som känner mig bättre än vad du gör!
Pernilla: Genom gemensamma vänner har vi blivit varandras vänner. Våra mysiga slappekvällar med allt tjejsnack ser jag alltid fram emot;)!
Jennie: Min barndomsvän. Tillsammans har vi upplevt allt från nergrävda skatter på lekplatsen till grymma fester=)! Längtar tills du hittar hem till Ängelholm igen!
Sandra: Vi träffades på fotbollsplanen och har därefter haft grymt kul så många gånger. Ibland fattar jag inte var vi får allt ifrån...;)
Emma: Utan dig i innebandylaget hade det varit tråkigt! Genom alla våra långa resor har vi hunnit med en hel del historier, och fler lär det säkerligen bli...;)


Kommentarer
Postat av: jennie

Ahh vad gullig du är!!! Längtar tills vi ses igen, och du får palla dig upp hit igen snart, denna gång utan kryckor;P Seeee ya.Like U too a lot! puss

2007-02-06 @ 14:47:06
Postat av: Pillan

Vad fint skrivit min underbara vän...du är bäst!!!Love u!!Pussisar!....vi får verkligen ta igen våra filmkvällar snart tycker jag=)

2007-02-06 @ 19:26:59
Postat av: Emma

hej min vän .. va gulligt av dig att skriva med mig..=) du är en underbar vän! är jätte glad att vi lärt känna varandra så bra..utan dig och madde i laget hade innebandyn inte varit lika rolig! =) ses ikväll.

2007-02-07 @ 11:48:04
Postat av: Elina

Å vad skulle jag gjort utan dig?! Love you min bästa vän för alltid

2007-02-08 @ 22:36:52
Postat av: Anonym

Jag skrev mer, men det försvann tydligen...??? Love you vännen! Puss puss=)

2007-02-08 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback