Paket

"Du har ett stort paket att hämta ut" 

Sådana här meddelande från posten är alltid roliga att få, extra spännande var det då jag inte hade en susning om vad det kunde vara. Jag kunde inte minnas att jag hade beställt någonting... Jag engarerade några stycken i det hela för att ta reda på om jag berättat för dem att jag skickat efter något, men det var det ingen som hade hört att jag hade sagt. Eftersom jag inte fick hämta ut paketet förrän efter 15.00 så var jag förväntansfull hela dagen och försökte gissa mig till vad det kunde vara. Förslag som jag fick från Pillan och Elina var alltifrån att jag hade vunnit i nån tävling till att det var en hemlig beundrare eller ett nytt visakort. När klockan väl slog tre lämnade jag in lappen och stod spänt och väntade. Paketet kom och jag tittade direkt var det kom ifrån... Skånemejerier... I somras hade mamma skickat in några streckkoder från yoggi i mitt namn och för det skulle man få en ryggsäck. Alla tänkbara möjligheter till vad vi hade gissat på försvann, men vad gjorde det, lite spänning förgyller vardagen...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback