En minnesvärd kväll, eller redan glömd kanske...?!

Juldagen = fest... Det sammanfattar nog vår kväll ganska bra. Jag, Elina, Katta och Alek slöt upp för ett gemensam party. Givetvis skulle vi börja med spel (som jag för övrigt inte gillar särskilt mycket. Jag vill alltid vinna och det är på något sätt mentalt jobbigt att behöva gå in för en lek så hårt...) Det var en frågesport, men vi räknade inga poäng så då gick det väl an för mig också...;) När klockan var 21.30 gick vi ner för att ta stämpel till 57:an. Vi var lite oroliga för att vi inte skulle komma in då det var ålder 25 och en sån stor utgångskväll kan de ju i stort sett neka vilka gäster de vill för de får fullt ändå. Det var i alla fall inga problem och vi slapp till och med att visa leg. Om man ska se det som en komplimang är jag dock mer tveksam till... När alla hade fått sin stämpel gick vi till Elina igen för att fortsätta festandet. Vi fick även påhålsning av Elinas kusin och hans vän som också var på partyhumör. Det blev i stort sett tre timmars dansande innan vi traditionsenligt avslutade kvällen på Lindens.

Noterbart:
* Emma, tack för lånet av jackan!
* Utanför Lindens blev jag 30 kronor rikare. Jag hittade först en tjuga, sen ett par minuter efter hittade jag en tia också. Det blev nästan gratis nattmat=)
* Nilsson var tydligen riktigt hungrig och kunde inte bärga sig till hennes egen mat kom in. Tur där fanns folk som inte orkade allt sitt...
* Elina: "Gå nu tyst så inte grannarna vaknar" Det första en av oss gör är att trilla nerför de första tio trappstegen...
* Som vanligt fick jag skoskav. Mina dåliga fotleder gjorde sig även påminda genom att jag vrickade till min fot . Klackar och jag hör inte alltid ihop...
* Piggelin, jag säger inte mer än så.
* Elina gör verkligen allt för sina gäster. Alek fick sängen, Katta fick madrassen, jag fick soffan och själv la hon sig på en yogamatta, din stackare!
* Jag ska aldrig mer rucka på mina utgångsprinciper! Hädanefter är det bara vatten efter klockan 01.






Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en superkväll gumman, den är oförglömlig från början till slut!=) Mer än så säger vi inte, resten behåller vi för oss själva...Love you min bästis! Puss puss

2007-12-26 @ 20:55:06
Postat av: hmm?

Hörde att någon var på ruggigt bra partyhumör ;)
För din skull hoppas jag formen håller i sig, annars fys. HAHA! God fortsättning

2007-12-26 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback