Tre veckor går fort när man är ledig!

Jag är nu inne på min sista semestervecka och gisses vad fort tiden har gått! Idag har jag spenderat min dag på stranden tillsammans med mamma. Kul att hon också har semester nu=)! Träningsmässigt är det relativt lugnt då vi denna vecka enbart har innebandyträning måndag och torsdag. Årets damelittrupp ska spikas i dagarna och det är pga det som vi får lite extra ledigt. Framöver är det många helger som är fyllda med både matcher och team-läger, spännande med allt som är på gång!

Ikväll får jag möjligheten att träna lite fotboll. Det ska bli riktigt roligt och det är verkligen perfekt fotbollsväder (förutom att det blåser...). Första seriematchen efter sommaruppehållet drar igång på söndag då vi möter Teckomatorp. Jag hoppas att vi kommer fortsätta hösten där vi slutade i våras och ta en välförtjänt serieseger=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback