Radiokändis, coolt=)!

Jag kan inte göra annat än att skratta... Är helt uppspelt just nu=)! I morse när jag borstade tänderna hörde jag en tävling på Rix FM där man skulle skicka in en motivering till varför man var en värdig vinnare till DVD:n "Se upp för dårarna". Jag hade inget särskilt för mig så tänkte att jag likaså kunde deltaga. Min motivering löd så här:

En DVD hade varit välkommen till vårt innebandylag då vi spelar i elitserien och därför åker buss land och rike runt. Våra egna filmer har vi hunnit se X antal gånger... I höst ska vi bl a åka 200 mil enkelresa till Boden och lite tidsfördriv hade inte suttit fel=)!

Gert Fylking var jury och sa att han hade hittat några som verkligen förtjänade att vinna. Min motivering lästes upp och nu har vi alltså en film vi kan kolla på=)! Efter han läst upp mitt mejl sa han: "Har de inte hört talas om flygplan i Ängelholm?" Haha!

Det är grymt många som messat mig och gratulerat till vinsten... Haha...lite radiokändis har man allt blivit..;)

Antal tävlande: Innan jag skickade in mitt bidrag sa de att de hade fått in drygt 50 mejl. Det totala antalet nämndes aldrig, men det var ju en tävling som sträckte sig över hela Sverige så de fick nog in en hel del motiveringar...

MÄKTIGT!


Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis gumman! Jag kollar gärna filmen på hemmaplan:)! Love you! Puss puss

2007-08-28 @ 12:02:45
Postat av: Tojan

Grym du är Emlan! You go girl ;)

2007-08-28 @ 12:43:06
Postat av: jen

du e ju för ball emlan..hahahaha

2007-08-28 @ 18:47:21
Postat av: jessa

Nu är du utsedd till årets filmmedtagare. gott så behöver vi andra inte tänka på det, hihi.. då har väst, stereo och sjukvårdsväska ansvariga och filmmedtagare.

2007-08-29 @ 07:33:49
Postat av: Ida

Grattis Emlan!!
Tack för all hjälp med alla de svåra frågorna i måndags. Tyvärr vann vi inte. Fick inte veta de rätta svaren heller. Så jag vet fortfarande inte vad det kan vara för pojknamn. Vi ses!

2007-08-31 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback