Öga mot öga och du finner det du söker

Visst att folk snackar en massa, men ibland blir jag så trött på att höra allt. Jag säger bara lägg ner och låt mig sköta mina egna saker! Ju mer utomstående personer lägger sig i desto mer backar jag. Så ni som tror att ni hjälper, i själva verket själper ni bara! Skona dessutom mina vänner från att besvara era frågor och ställ de istället direkt till mig. Jag kan inte lova att jag kan ge er något svar, men i vilket fall som helst så får ni ett personligare och ärligare svar av mig än vad ni skulle fått om ni hade frågat någon annan...

Ju längre bort du går, desto längre bort från sanningen kommer du!

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack för igår. Det var grymt!!!I loved the guitarman;)Känner att detta inlägg går hand i hand med det vi pratade om igår;P
Såå härligt med lite kvalitetstid med Emelie min:9 Hörs Puss

2007-08-09 @ 07:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback