Miniturnering med blandade resultat

Lördagens innebandyspel gick i både bra och lite mindre bra nyanser. I första matchen ställdes vi mot KFUM Malmö. Efter ordinarie tid blev det förlust med 3-1 och jag kan väl inte säga att vi direkt spelade på topp. Varje lag fick dessutom fem straffar var att lägga och den kampen vann vi i alla fall med 4-3. Jag stod för en av straffarna och det var riktigt roligt när jag lyckades få in den  mål=)! Andra matchen mötte vi Olofström (de som slog ut oss i kvartsfinalen i Båstad) och resultatmässigt gick detta bättre, seger med 6-4. Jag gjorde dessutom både ett mål och en ass, helnöjd...;) Straffarna blev en jämnare historia och slutade 2-2. Jag körde samma variant som i första matchen och denna målvakt gick också på den, gott! Denna vecka är det fullt upp med träningar mån, tis, ons, tors och på fredagmorgon beger vi oss iväg på "hemlig aktivitet" där vi inte kommer hem förrän på söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback