Ledig torsdag

Idag tog jag bussen till Väla, ensam. Det var riktigt skönt att bara gå och strosa för sig själv, att kunna titta på vad man ville och att åka hem precis när man kände för det. Det blev inte så mycket shoppande, men en klänning och ett par skor blev det i alla fall.

Om en timme börjar innebanyträningen och jag ska åka dit lite tidigare för att få extra stretchning på mina lår av Anne. De har varit som betongklumpar hela veckan och jag känner verkligen att det måste bort inför de kommande matcherna i helgen. På lördag har vi en miniturnering med innebandyn här i Ängelholm där vi ska möta Olofström och KFUM Malmö (båda från div.1). Vår första match spelas kl. 9.00 och den andra kl.14.30. På söndag är det fotbollsmatch mot Perstorp. När vi möttes i våras var det en jämn tillställning där vi gick segrande ur kampen med ynka 1-0 och jag kan inte tänka annat än att Perstorp är revanschsugna...!

Tack för era kommentarer! Jag blir så glad varje gång någon har skrivit till mig=)!

Kommentarer
Postat av: Elina

Å vad nice gumman! Själv har man kånkat o diskat o farit land o rike runt... Men nu så närmar det sig slutet...!Ser fram emot lördag! Vi ses väl img på jobb? Love you! Puss puss!

2007-08-16 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback