Sång och dans med ett leende på läpparna

Precis som planerat blev det en lyckad kväll igår. Tjärna körde med den nya älginspirerade snapsvisan, "Kolla en tupp, drick upp" Så nu kan jag kontra nästa gång du kommer hem Jennie... Hihi! På väg till Bahnhof hann vi avverka en del Winneräcklåtar och Bengan satt som en kung på min pakethållare;) När vi väl var framme var det riktigt soft att vi fick våra VIP-kort. Det gynnar verkligen med gratis inträde och förträde i kön, tackar tackar! Som vanligt hade vi det super inne på Bahnhof där det blev en hel del dans=) Det var väl inte jätte mycket folk kanske, men det var "rätt" folk om man säger så... Jag hade i alla fall det jätte trevligt! Standard efteråt är Lindens och där träffade vi på en förvirrad dansk. När det var dax att bege sig hemåt sa han: "Du får hälsa din kompis (Bengan) att hon var riktigt söt, och tittar jag riktigt noga på dig så är du kanske också det." Haha, tack för den du...;)!


101060-17
Jag, Bengan, Madde och Toyan

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahahahahahaa jag känner mig brädad av min syppevisa;P Men den kommer fram nu när jag kommer hem, tråkigt att ni inte är hemma då, dålig tajming...Men ses hinner vi göra iaf:) Pusss

2007-04-02 @ 07:02:46
Postat av: Anonym

Grattis gumman på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt bra dag! Love you min bästa vän! Puss puss<3

2007-04-03 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback