Jag vet i alla fall att låren lever

I förmiddags träffades Madde, Elina och jag för att jobba med vår C-uppsats. Jag börjar se slutet och det är skönt att vi ligger så pass långt fram som vi faktiskt gör. Bra jobbat=)!

Kvällens innebandyträning var riktigt jobbig! Jag kände mig sliten i låren innan passet började, men det är ingenting mot vad de är nu... Vi hann med att springa tre olika slingor i X antal varv där det förekom både raksträcka och backar, sammanlagt blev det cirka en mil. Vi startar alltid en och en med ett visst antal sekunder emellan vilket är ett riktigt bra upplägg då alla kan genomföra träningen efter sina egna förutsättningar. Enbart löpning ska vi tydligen ha i tre veckor nu innan vi börjar gå in på knä/bålstabilitet hos Anne. Det ska förhoppningsvis även läggas in ett body pump pass. Variation är bra och motiverande, jag ser fram emot tills dessa första veckorna är över...;) Alla som var på träningen ikväll gjorde i alla fall ett härligt jobb, efterhand kommer resultaten gå med oss också! Ses på torsdag laddade för nästa löppass! Imorgon lär jag få gå ut och jogga av mig allt slask i benen om jag ska kunna röra mig...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback