Jag har myror i kroppen

Domen från herr Wahlström blev att jag måste börja använda ett fotledsskydd. Fram tills dess att svullnaden har gått ner ska jag knapra värktabletter för att få bort inflamationen. Jag har lagt kryckorna, men jag kommer tyvärr ändå att missa lördagens fotbollsmatch och får istället heja på från sidan. Just nu kryper det i benen på mig och jag vill inget hellre än att springa...=)! 

Idag fick jag ett telefonsamtal som gjorde att jag började tveka på om jag hade gjort rätt val om att gå ett fjärde år i Halmstad. Vissa möjligheter får du bara en gång och jag vet inte om detta erbjudande hörde till denna kategori. Beslutet är i alla fall taget och jag hoppas att en ny chans kommer om ett år istället!

Tjejer, nu laddar vi för att lördagkvällen ska bli så trevlig som möjligt;)! Det är många bud på var vi ska senare och vi får väl se om vi kan komma fram till ett gemensamt beslut eller om vi kommer splittras på olika håll. Kul ska vi ha det i alla fall...=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback