Fel fot, ja tack!

Kvällens match mot Billesholm, som spelar en serie högre upp än oss, slutade 2-2. Jag tycker att vi ska vara nöjda med det resultatet och stundtals spelade vi riktigt bra. Givetvis hade vi våra dåliga perioder, men på 90 minuter måste man kunna ha det också... Matilda var riktigt grym på backplatsen, starkt jobbat! Min egen insats var väl okey, inte mer. Högerfoten ville inte riktigt som jag utan ikväll var det vänstran som fick stå för prestationerna. Ett vänsterinlägg långt ute på kanten där Frida satte pannan till, 1-0. I mitten på andra halvlek var min vänsterdoja framme igen, den här gången som målskytt och vi hade kvitterat till 2-2. Jag var imponerad av "lilla" Filippa i Billesholm som gjorde den ena finten efter den andra, svårt att tro i somras då Pillan och jag var barnvakter. Eller det ska jag kanske inte säga att vi var, du är ju trots allt 15 (tror jag i alla fall...) Duktig var du i alla fall och du är välkommen till oss så fort du känner för det=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback