En rofylld lördag

Genrepet inför fotbollspremiären nästa helg slutade med en klar 5-1 seger. Motståndet stod div.4 laget Kvidinge för. Jag spelade som sagt bara första halvlek då jag skulle iväg på innebandymöte, men jag hann i alla fall med att göra två mål=)! Nu i efterhand ångrar jag lite att jag stack ifrån matchen. Det var inte många som dök upp på mötet och det vi fick reda på var i stort sett det som gick att läsa i gårdagens tidning. I vilket fall som helst så visade jag intresse och det kan väl i och för sig vara bra att göra det också.

I eftermiddags åkte vi och kollade fotboll, perfekt väder för att göra det. Äntligen roliga seriematcher som är igång=)! Därefter begav jag mig direkt till Elina för att hjälpa henne inför kvällens festligheter, årsfest med Åstorp innebandy. Jag lovar dig att det kommer gå jätte bra med alla tal som du skulle hålla=)! 

Min egen kväll har varit riktigt lugn och skön. För en gångs skull har hela familjen varit hemma vilket vi förvaltade i TV-soffan. Mina ögon börjar dock bli lite trötta nu så det känns som om sängen kallar. Det ska bli lite spännande att se om Elina ringer och vill ha skjuts. Jag sa att jag ställde upp om det skulle krisa så tveka inte att slå en pling om det skull va något=)!

Natti natti;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback