Att korsa mållinjen är underbart!

Nu var detta fruktansvärda cooper-test över... Min tid får jag väl vara nöjd med då den bara vara nio sekunder sämre än vad min tid var efter sommarträningen i fjol. I vilket fall som helst så är jag glad för att det är gjort och nu har vi en lång och tuff, men ändå inspirerande, sommarträning framför oss=)! Imorgon blir det i stort sett bara löpning och efter träningen ska jag ha ett individuellt samtal med Jessa om mina mål med årets sommarträning, samt berätta om mina styrkor och svagheter gällande fysiken. Spanky ska sen hjälpa till att göra ett individuellt träningsschema till var och en av oss spelare. Jag blev riktigt glad när jag hörde att han ska vara delaktig i fysen då han gjorde det så grymt bra i fjol! Det hade dessutom varit jätte roligt om han hade dykt upp på en träning också, för min del är han alltid välkommen=)!!!

I natt kan jag i alla fall somna lugnt, nu är det ju hela fyra månader tills vi ska göra cooper-testet nästa gång...;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Grymt bra jobbat vännen o grymt bra gissat på tiden av mig;)! Sussa nu riktigt gott inatt, så ses vi laddade för uppsatsarbete img! Love you! Puss puss!

2007-04-16 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback