Vänner

Djävulen bär prada. Det är biofilmen som jag ska se med mina underbara vänner ikväll! Så mysigt det ska bli, är alltid roligt att hitta på saker med er! Synd att Bengan och Pillan skulle jobba så länge bara, annars hade det blivit ett restaurangbesök också. Men Elina och jag kan nog roa oss tills ni är färdiga...=)! Tjejkvällen som Bengan snackade om tycker jag snart är dax att styra upp. Lite matlagning lät hel skoj! Vi behöver nog ventilera med lite skit snack också...Hihi, det brukar vi vara bra på...;)! Men jag ser i alla fall fram emot kvällen, trevligt fredagsnöje=)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan!Suprise now I'm back in gbg again.
Det var kul att se dig i lördags, dock vi inte hann ses så mkt, men det lilla räknas;P Kommer hem till helgen igen,kanske filmkväll på sön?!Vi får se,är hemma korta sekvernser pga födelsedagsfirande,men har dock tenta nästa onsdag så vi får se vad som hinner göras. Vi hörs.puss

2006-10-30 @ 16:06:56
Postat av: Till Gbg=)!

Snacka om att jag blev paff när jag såg dig shaka på dansgolvet...;) Så kul att träffa dig! En filmkväll låter jätte mysigt! Jag har fotbollsträning till halv åtta men efter det passar mig utmärkt! Vi får höras av o bestämma mer i veckan=)! Puss puss

2006-10-30 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback