Vändning

Det var en jobbig helg vi hade, mötte Boden i lördags och Skellefteå i söndags. Vi hade räknat med åtminstone en seger men fick tyvärr åka hem utan några poäng alls. Nu har vi inte match igen förrän den 30/12 och det gäller verkligen att alla spelare tar sig i kragen och dyker upp på träningarna. Det är nu vi har vår chans att ordna upp allt som har gått åt skogen innan. Jag vet att vi kommer klara detta om vi löser problemen som ett lag och börjar dra åt samma håll. Jag ska göra mitt bästa för att bidra och det hoppas jag att alla andra också kommer att göra. Att avsluta säsongen som en förlorare är inget jag har tänkt att göra, från och med nu blir vi alla vinnare!

Nu vänder vi den nedåtgående trenden IBC - ENGELHOLM!

Kommentarer
Postat av: Nelle

BRA SKRIVIT! Vi ses ikväll :) puss honey

2006-11-29 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback