Thailand

Tänk att få rymma iväg till varmare breddgrader och bara ta dagen som den kommer. Jag är verkligen avundsjuk på dig Bengan! Att ni nu är i Thailand återupplivar minnen för mig från när jag var där i vintras. Två mysiga veckor tillsammans med familjen och upplevelser som jag aldrig kommer att glömma. Att springa en runda på stranden, svalka sig i havet och därefter ta en glass i solnedgången, det var underbart! Egentligen hade vi bokat en liknande resa i januari men jag kände att jag inte ville svika innebandylaget samtidigt som jag har massor att göra i skolan. Jag valde därför att inte följa med vilket även blev resultatet för mamma, pappa och brorsan. Det känns i och för sig rätt så skönt, hade varit tufft ifall de skulle åka iväg till värmen och lämna mig kvar här hemma. Ni får jag istället längta tillbaka genom alla bilder vi tog!


                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback