Coach

Så ska man inleda en coachkärriär... Fick precis reda på att det kommer vara jag som ska leda mitt fotbollslag i Billesholms inomhuscup. Vår förra tränare har avgått och den nya har inte tillträtt ännu och med tanke på att jag ändå inte kan spela på grund av mitt knä så föll lotten på mig. En spännande utmaning=)! Men det kommer kännas jobbigt att bara stå sidan om, att inte få hjälpa till inne på banan. Detta blir dock en engångsförteelse, hade tänkt försöka börja spela så smått igen. Jag saknar verkligen laget samt känslan av att få spela just fotboll. Jag hoppas att mitt knä inte sätter sig emot!

Gänget som i våras var med på vårt oförglömliga träningsläger i Holland

101060-4


Dagens födelsedagsbarn: Emma. Grattis på 20-års dagen!


Kommentarer
Postat av: Elina

Du kommer klara de galant vännen! Vi hade aldrig valt dig om vi inte trodde att du skulle klara av det. Jag stöttar dig! Love you min bästa vän för alltid! Puss puss :)

2006-11-08 @ 15:29:50
Postat av: Scott

Fan vad ballt :) Förresten, är det Alek som står längst upp till vänster? :)

2006-11-09 @ 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback