Mellandagsrea

Så har jag äntligen kommit till skott och köpt en dator=)! Nu slipper jag anpassa mig efter övriga familjemedlemmar och kan i stort sett sitta med skolarbete (täckmanteln när jag egentligen gör något annat...) när jag själv vill, skönt! Som tur var hade jag med mig lillbrorsan som rådgivare, är ju rena djungeln med alla dessa tekniska prylar. Försäljarna hade kunnat säga vad som helst till mig, jag hade gått på allt...;) Det var dock fler än jag som ville passa på när det var mellandagsrea, men trots allt gick det relativt snabbt. Jag har aldrig varit på mellandagsrean förr och hade ställt in mig på ren kaos men det var som sagt inte så farligt, tog inte ens en timme. Philip har hjälpt mig med alla installationer och nu är det bara lite finputs kvar som jag kan fixa på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback