God Jul

Jag har haft lite "bloggtorka" på sistone, med andra ord varken haft tid eller lust att skriva något... Idag är det i alla fall julafton och dagen har börjat jätte mysigt. Jag vaknade av julsångerna på radion samtidigt som jag visste att idag finns det inga måsten, underbart! Tomten hade som vanligt varit här i natt och lagt paket i strumpan, en tradition som jag och brorsan aldrig blir för gammal för...;) Frukosten åt hela familjen tillsammans medan vi såg på sista avsnittet av  Lassemajas detektivbyrå. Kommer faktiskt att sakna den stunden efter julafton, hela december har jag gått upp vid sju för att kolla just julkalendern. Men det är väl det som är själva tjusningen med jul, alla blir barn på nytt=)!

GOD JUL på er alla=)! Hoppas på att få träffa många ute imorgon!


Kommentarer
Postat av: nelle

hehe det där med strumpan är FORF en tradition här också ;D hihi. hoppas julen varit bra. VAD KUL att du börjat blogga igen, hihi. ses ikväll!

2006-12-27 @ 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback