Våga

Att lära sig säga saker rakt ut är bland det svåraste som finns, men det är i slutändan det som skadar minst. Jag är väl en av dem som borde ha lärt mig att man aldrig ska prata runt en fråga utan istället svara så ärligt som det bara går. Ändå gör jag samma misstag om och om igen. Rädsla är nog ordet som beskriver mig väldigt bra. Jag är så otroligt rädd för att såra människor, ändå är det vad jag gör när jag håller sanningen inom mig. Det jag nu har tänkt att ta med mig är att våga. Även om jag inte blir mycket bättre än innan så gör det lilla steget väldigt mycket, för både mig och alla andra...

"Jag vågade inte, du vågade inte. Tänk om någon av oss hade vågat..."

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej emlan!!riktigt bra sida,kul har man ngt att läsa;)!Nu ska vi snart köra upp till kungsbacka för lite shopping!Men vi kan höras ikväll!!
Love U!!
Pusselipuss/Pillan

2006-08-18 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback