Sommaren är kort

Måste bara tacka för en helt otrolig sommar. Så mycket saker som "gänget" har hittat på var det längesen vi gjorde. Det har varit allt från mysiga filmkvällar till sprakande partay., jag ser redan fram emot nästa sommar! Det känns trots allt som denna ljuvliga årstid är över, jobbet är i full gång och om ett par veckor så börjar skolan igen.

5 toppar denna sommar:
* Båstad Outdoor Open. Ett enda stort leende.
* Bahnhofkvällarna. Glädje, tårar och skandaler. Men en himla god soppa...=)
* Pillans och mitt "modelljobb" utanför Hemköp... Turister? Haha!
* Emmas och mina matchanlyser. Ingen som ser oss va?!
* Winnerbäcks konsert på Sofiero. Oförglömligt!

5 floppar denna sommar:
* Elinas och min biltur till Helsingborg. Sluta stirra, hjälp oss istället!
* Färden till Winnerbäck. Den grillade kycklingen på trottaren och alla bussar som dissade oss. Nu i efterhand så komiskt...
* Jobbet. Okey, det ger bra med pengar men hur roligt är det när alla andra har semester.
* Rehabträning. Saknar verkligen fotbollen, men är tacksam för att jag får lira innebandy i alla fall.
* När man för en gångs skull är ledig så regnar det. Typiskt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej snäckan!Pillan som tipsade mig om en viss guldemlansida;) Måste bara säga att jag blev smått ångestfylld av att läsa detta inlägg!Shit var tog sommaren vägen? Asså i sommar har bahnof lätt rockat järnet:)Har min första vita lördag på gud vet hur länge sen det var.. Men imorn, sön, får ja nog stabilisera alkolevern igen och ta en liten sup. Ha det underbart. Vi ses snart igen. Puss min skatt

2006-08-19 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback