Åskådare

Denna helg har jag verkligen varit åskådare nummer ett, och det i dubbel bemärkelse... För det första så har jag sett ett antal innebandy- och fotbollsmatcher, vågar inte avslöja hur många... ;) Dessutom så var jag åskådare under hela lördagskvällen. När de andra satt med sina mixade drinkar så satt jag med min lilla alkoholfria och sög in alla roliga avslöjande som kom fram... På Bahnhof så upplevde jag en ny sak, att mingla istället för att BARA röja på dansgolvet. Det är i alla fall helt ofattbart för mig hur man pallar dansa en hel kväll annars, snacka om energi...=)! Sammanfattningsvis så var det ändå en intressant kväll då jag hade många roliga samtal, ångrar inte en sekund att jag var "åskådare"...=)

Helgens kräfta: Elina, tack för den mysiga kräftskivan du hade!
Helgens räka: Kan inte bli nån annan än min matchkompanjon, Emma. "I brist på annat"...Haha!

Kommentarer
Postat av: Nells

VAR PUDDINGEN PÅ BAHNHOF? hihi. Ses i veckan. Är sjuk, vårdcentralen imorgon :( Puss gumms

Postat av: emmapemma

hej kompanjon! =) haha vadå räka? den fatta jag ej.... haha du ska vara glad att du missa alla de mixade drinkarna alla var inte jätte goda nämligen.. haha du vet vad jag menar! =) och en sak till de där avslöjandena skicka inte vidare dem..=) hihi tråkigt att du inte ska vara med på matchen imon får försöka klara mig ändå... puss på dig hjärtat.

2006-09-08 @ 15:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback